wtorek, 8 marca 2016

GLANTIER ZAPACH NR 493 ODPOWIEDNIKIEM VERSACE BRIGHT CRYSTAL

Witajcie !!!

Jak wspomniałam na swoim Fan Pagu na facebooku , nawiązałam nową współpracę między innymi z marką Glantier , która oferuje bardzo szeroki wybór różnorodnych kompozycji zapachowych z pośród których napewno każda z nas znajdzie coś dla siebie .
Perfumy Glantier powstają w efekcie bardzo starannego doboru nut zapachowych . Ich kompozycje wywodzą  się z Grasse - Światowej stolicy perfum , i to właśnie tam powstają receptury zapachów znanych na całym świecie , jest to również miejsce pracy perfumiarzy .
 
Glantier w swojej ofercie prezentuje całą gamę zapachów , sposród których można wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie , delikatny lub zmysłowy , klasyczny lub wyrafinowany - idealny do noszenia na co dzień oraz na wyjątkowe okazje .
Ja w ramach blogowej współpracy otrzymałam wybrany przez siebie odpowiednik perfum Versace Bright Crystal w Glantier jest to NR 493 . Jest to zapach z kategorii Kwiatowo - owocowej . 
Jaka jest moja opinia zapraszam na recenzję 

                                                      


Zapach jest idealny na każdą okazję , kwiatowy i lekki ze słodziutką nutą . 
Jak dla mnie  przeznaczony dla kobiet zdecydowanych , tych które lubią zapachy trwałe , lekkie , delikatne i świeże . 
Wyczuwalne nuty to zdecydowanie piwonia , kwiat lotosu , magnolia , jabłko , piżmo i ambra . Perfumy podobnie jak Versace mają piękny , prosty flakon 50 ml z ciekawą dużą nakrętką przypominającą piękny kryształ . Dodatkowo do przesyłki otrzymałam 4 próbki zapachów między innymi :

Glantier 500  - odpowiednik Giorgio Armani Si z grupy szyprowo - owocowej 
Glantier 525 - odpowiednik Christian Dior Jadore z grupy Kwiatowo - owocowej ( cudeńko ) 
Glattier 728  - zapach dla mężczyzny odpowiednik Hugo Boss Bottled z grupy drzewno - przyprawowej
Glantier 749  - zapach dla mężczyzny Giorgio Armani Code z grupy Orientalno - przyprawowej 

Mojemu mężczyznie bardzo spodobał się zapch nr 749 Giorgio Armani Code , a korzystając z okazji że otrzymałam kilka kuponów rabatowych 40 % napewno zrobię mu miłą niespodziankę na Święta i flakonik poprostu kupię w prezencie 

Ale wracając jeszcze do mojego damskiego Glantier zdecydowanie przekonał mnie do siebie .
Są to naprawdę świetne , niczym nie odbiegające od orginalnych perfumy .
Na początku po aplikacji zapach jest silnie wyczuwalny , po czym ulatnia się i zostaje delikatna piękna woń . 
Wody perfumowane Glantier mają wysokie stężenie olejków ok 18 % , natomiast te kupowane w drogeriach wody toaletowe mają ok 10 % , różnice w cenach oczywiście większe są w drogerii . 
Dzięki wyższemu stężeniu olejków zapach jest trwalszy i napewno dłużej się utrzymuje . 
Jak dla mnie są idealne i pasują na każdą okazję czy to na codzień czy na wyjątkowe okazje . 
W ofercie Glantier znajdziecie bardzo wiele odpowiedników orginalnych perfum, napewno każdy znajdzie coś dla siebie . 
Ja postaram się nawiązać jeszcze współpracę zorganizowania z marką Glantier jakiegoś konkursu na nadchodzące Święta Wielkanocne , byście i Wy w jakiś sposób mogli poznać te fascynujące zapachy .


                                                  









Czy słyszeliście o nich ? 
A może macie ( mieliście ) jakiś flakonik ? Co możecie polecić ? 
Zapraszam was do owiedzania : 
Glantier
oraz Glantier na facebooku

                                          


Zapraszam was do komentowania i odwiedzania moich blogów

Buziaki

Monika 




12 komentarzy:

  1. Muszą pachnieć obłędnie
    Ja zawsze polecam i będę polecać Little Black Dress

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tych perfum,ale jakbyś zrobiła konkurs to na pewno wezmę udział.Lubię owocowe i kwiatowe perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach pewnie jest cudowny :) chętnie wezmę udział w konkursie,jak będziesz jakiś ogranizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach pewnie jest cudowny :) chętnie wezmę udział w konkursie,jak będziesz jakiś ogranizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już nazwa mówi za siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. VERSACE BRIGHT CRYSTAL-uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się tylko domyślam jaki cudny mają zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogusława
    Lubię i używam zapachów kwiatowo-owocowych.Marki Glantier nie znam ale chętnie poznałabym ich produkty.Próbki to jest to co sobie cenię.Wiem jak moja skóra reaguje i pachnie po ich użyciu.Łatwiej wtedy podejmuję decyzję dotyczącą zakupu. Ciekawa jestem zapachu Glantier 525.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wspnaiłe perfumy, wierzę ,że cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane - piękne zdjęcia, które aż pachną z daleka! Sądząc po opisie zapachy są cudowne, z Versace się już spotkałam, natomiast Glantier nie znam, ale sądząc po Twojej opinii warto się z nimi zapoznać! POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to fajnie ze mozna kupic rownie dobre a duzo tansze odpowiedniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusząco wyglądają, nie znam ich zapachu, ale kiedyś to sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń