sobota, 10 stycznia 2015

Rajstopy marki MARILYN

Witajcie kochani !!! 

Nie mogłam się powstrzymać , by nie przygotować dla was postu na temat rajstop w których się zakochałam .
Lubię nosić odważne stylizacje - dlatego też w sklepie e-marilin.pl znalazłam rajstopy -  takie jakie chciałam odważne i diabelsko kuszące :)
Mój partner podarował mi na Mikołaja 3 pary  z kolekcji PATRIZIA GUCCI .

Otrzymałam w prezencie między innymi :
RAJSTOPY GUCCI G13
RAJSTOPY GUCCI G14
RAJSTOPY GUCCI G15


Kolekcja " PATRIZIA GUCCI " to ekskluzywne rajstopy 100 % den wykonane z najwyższej jakości przędzy .Precyzja wykonania oraz elegancki desing sprawiają że kobiece nogi otulone są luksusem .
Każde z nich ozdobione są kuszącymi wzorami i wdziękiem .
Zapakowane są piękne opakowania z logo firmy MARILYN  idealne rajstopy dla każdej z nas .

                                                   

                                                     

                                                   





Rajstopy G14 podarowałam w prezencie pod choinkę  - chociaż tez były cudowne , ale to tak z dobrego serca .
Może najpierw zacznę od G13 . Otrzymałam je w kolorze czerwono - czarnym . Wyjątkowo sexowne rajstopy imitujące pończochy .
Zdobione piękną małą czarną kokardką z drobną elegancką zawieszką ,  między krateczką a kolorkiem czarnym .
Rajstopy bardzo bobrej jakości , miękkie , delikatne i przyjemne w dotyku .
Założyłam  w Sylwestra - mimo iż spędzałam je w domowym zaciszu .
Bosko się prezentują - świetnie wyglądają na nogach .
Polecam z całego serducha - ja już czaję się na szare :)

                                             





Jeżeli chodzi o rajstopy G15 są również w kolorze czarnym . Bardzo dobrej jakości , mocne i nie do zdarcia :)
Te rajstopki zestawiłam na Święta z moją czarną w białe pasy sukienką .
Eleganckie rajstopy imitujące pończochy . Zdobione  mieniącym się w świetle ,sexownym złotym wzorkiem oraz drobną kokardką z małą gustowną śliczną zawieszką . Kokardki umieszczone są nad piętami - pięknie wyglądają .
 Polecam !!!


                                                  





W sklepie internetowym E-MARILYN dostaniecie oprócz rajstop między innymi :

- Pończochy
- Legginsy
- Zakolanówki
- Getry
- Podkolanówki
- Skarpetki
- Bieliznę
- Poupee

Jeżeli chodzi o mnie to marzę jeszcze mieć w swojej rajstopkowej  kolekcji :

Zakolanówki ZAZU
Rajstopu ZAZU SHINE
Rajstopy ZAZU LINE


Kolekcję " PATRIZIA GUCCI "  dostaniecie w cenie 49 zł za parę , ale powiem wam jedno rajstopki będą wam służyły nie raz , nie dwa a na kilkanaście wyjść  .
Są tak dobrej jakości , tak mocne że warto wydać każdą cenę .

Firma " MARILYN " dba również o swoich fanów i klientów na oficjalnej stronie na facebooku , gdzie rozpieszcza nie tylko nowościami , ale konkursami w których każdy ma szansę zdobyć te cudeńka .
Zapraszam i polecam z całego serca :

Firma MARILYN na facebooku
Sklep online

A wam które wpadły w oko ? Co myślicie o rajstopach marki MARILYN ?

Buziaki 



                                           




20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wzory, chętnie przejrzę ofertę sklepu bo szukam zakolannikow i pończoch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie seksowne , kuszace i piekne wzory rajstop i pończosze ...ale na takich nozkach wszystko wyglada nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajstopki ogólnie troszeczkę nie w moim stylu, ale pięknie prezentują się na nóżkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czewono-czarne bardzo mi sie podobaja, urocze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rajstopki do tego takie eleganckie i stylowe super są faktycznie. Jak będę potrzebowała nowych to już wiem gdzie zrobić zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sama mam zamiar w przyszłości zrobić jakieś zaopatrzenie :)

      Usuń
  6. Cudowne rajstopki :) i piękna gwiazdka mi lata po monitorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ALE CUDNE SA! ogromny wybór mają, każdy znajdzie coś seksownego, kobiecego i baaardzo romantycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rajstopki cudowne same bym się na takie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne te rajstopki, podkreślają bardzo kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te rajstopki :)
    Też chcę takie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopki rajstopkami , mnie tam bardziej te zgrabne nogi przyciągają , bedę zaglądał

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey jak u nich z rozmiarówką ? Chcę zamówić pończochy ale nie wiem, jaki rozmiar wybrać. Ważę 50 kg, uda szczupłe i wzrost 168 cm. 1/2 czy 3/4 mam dylemat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie rozmiar 3/4 , jesteś wysokiego wzrostu najlepsza będzie 3

      Usuń
  13. 35 year-old Data Coordiator Valery McFall, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Claire Dolan and Hunting. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Ferrari 275 GTB. kontynuuj czytanie

    OdpowiedzUsuń