wtorek, 19 maja 2015

SENSILIS - ETERNALIST ODŻYWCZY ELIKSIR REWITALIZUJĄCY

Witajcie

W dzisiejszym poście o może nie dla każdego znanej marce
" SENSILIS " , króra kojarzy się nie tylko z profesjonalnymi produktami do pielęgnacji skóry  , kosmetykami do makijażu ,  ale także gorącą Barceloną , gdzie stoi prestiżowe Laboratorium , które łączy w sobie naukę , piękno i trendy z korzyścią dla skóry .  Laboratoria Dermofarm z siedzibą w Barcelonie , dokonują przełomowych odkryć w świecie dermokosmetyków od ponad 30-stu lat , odkrywając i wprowadzając na rynek innowacyjne produkty .
Od jakiegoś czasu w mojej kolekcji kosmetyków  do pielęgnacji twarzy , zagościł niesamowity " Eternalist odżywczy eliksir rewitalizujacy " przeznaczony do cery dojrzałej , suchej , pozbawionej witamin , idealnie trafiony

Składnikami aktywnymi eliksiru są :

- NNKT , olejek z kwiatu japońskiej wiśni
- Witamina A, C i E
- Olej z nasion słonecznika , lecytyna
- Bisabolol z rumianku

Producent opisuje :
Skoncentrowany eliksir w postaci olejku  o właściwościach odżywczych oraz przeciw starzeniu się skóry . Zawiera witaminę C rozpuszczalną w lipidach zapewniając najwyższą przyswajalność , dzięki czemu ujednolica się koloryt oraz wzrasta poziom gęstości i elastyczności skóry .
Rozświetla i dodaje blasku , nawet bardzo przesuszonej skórze .

Jak u mnie spisał się eliksir zapraszam na recenzję 


                                               


                                                           

Na początku moje oko przyciągneło opakowanie . Eliksir umieszczony był w złotym kartoniku z czarnymi napisami .  Produkt znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml , bardzo fajnej zamykanej korkiem pod którym kryje się pipeta ,która zdecydowanie ułatwia pobieranie i aplikację  olejku .
Jak wiecie od jakiegoś czasu walczyłam  z niedoskonałościami i uporczywym jak po 30-stym roku życia trądzikiem . Udało mi się  zwalczyć , ale coś za coś , ponieważ po długim leczeniu i  stosowaniu  maści,  skóra stała się bardzo sucha . Do tego ostatnio zarywam noce , synek troszkę daje w kość więc  codziennie stając przed lustrem czuję dogłębne zmęczenie .
Eliksir rewitalizujący  jest o bardzo płynnej  konsystencji  kolorem  przypominający bursztyn .
Delikatnie i ślicznie pachnie   przypominając  wiosenne kwiaty i słodki miód .
Do jednej aplikacji produktu potrzebne nam są zaledwie 3-4 krople , jest super wydajny i zdecydowanie taka ilość wystarczy na pokrycie twarzy . Eliksir jest świetny do stosowania zarówno w dzień jak w nocy . Ja stosuję codziennie wieczorem po demakijażu i tonizowaniu skóry . Jak nigdzie się nie wybieram staram się  nakładać  także w ciągu dnia , wtedy moja cera wygląda bardzo promiennie .
Produkt błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając skóry tłustej czy błyszczącej .
Już po pierwszym zastosowaniu  widoczne były mega efekty . Moja sucha skóra stała się jedwabiście gładka, miękkka , nawilżona , a  zbędne suche  skórki zniknęły.

Z dnia na dzień wyrównuje się koloryt,  a pozostałe  plamki po leczeniu trądziku znikają jak cień .
Po aplikacji na noc kiedy rano się budzę , czuję że skóra jest inna , nie wygląda  na tak zmęczoną , jest zdecydowanie bardziej napięta i po umyciu  lepiej rozprowadzają się inne kosmetyki . Bez porównania , na suchej twarzy  było widać wszystko , ciężko było  wykonać perfekcyjny makijaż . Wreszcie wszystko wraca do normy dzięki Eliksirowi od Sensilis , który stosuję od niespełna 2 tygodni .
Jak widzicie na zdjęciu ubyła mi mniejsza połowa , czyli wydajność za cenę ok  150 zł popłaca .


                               


                

                   

Więc jeżeli dbacie o swoją skórę za wszelką cenę to polecam z całego serca . Produkty marki Sensilis dostępne w Aptekach oraz Hebe .

Zapraszam do odwiedzania stron :
www.sensilis.pl
Sensilis na facebook

Buziaki :) 

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście super się prezentuje i ma skuteczne działanie jak opisujesz .

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czystym sumieniem polecam produkty marki Sensilis Bardzo skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować, to coś czego potrzebuje moja skóra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja! Aż spróbuję, zwłaszcza, że mam przebarwienia po trądziku z którym również walczę.. zobaczę czy i na mnie tak dobrze podziała :-) bardzo przydatna recenzja, w życiu nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam okazję poznać krem do cery mieszanej i tłustej i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale musi się to w przyszłości zmienić. :)
    Obserwuję. ;)

    Blog z profesjonalnymi i artystycznymi sesjami zdjęcowymi. :)
    Nowy post- CUTE DOG. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedyś pani mi proponowała w Rossmannie
    To teraz już na pewno na jej namowy się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Super produkt lecz nie na moją kieszeń .

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym się skusić na taki eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję w imieniu firmy za piękną recenzję! Zapraszam do zakupów.
    Eliksir jest dostępny tylko w aptekach i aptekach internetowych, nie ma nas w Rossmannie, a w Hebe są dostępne inne linie produktowe.
    Zapraszamy na nasz fanpage na facebooku www.facebook.com/sensilis tam można dowiedzieć się o promocjach, dermokonsultacjach oraz innych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale napisane.Zachęcająco to wszystko wygląda.Warto skusić się na taki produkt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki :) warto wypróbować ! pierwszy raz się z nimi spotkałam !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna recenzja mozna sie z niej duzo dowiedziec . Czekam na kolejne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba w takim razie sama muszę go wypróbować, bo nie ukrywam że własnei chciałabym trafić wreszcie na taki kosmetyk, który spełni w 100% moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesli chcesz wypróbowac to widziałam w Hebe fajne promocje, seria Premiere jest tańsza o 40%.Warto na pewno zwłaszcza jesli nie macie pomysłu na prezenty pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń