wtorek, 31 maja 2016

LAKIERY HYBRYDOWE SEMILAC

Witajcie !!!

Troszkę mnie tu z wami nie było , a co było tego  powodem ? ... już wyjaśniam  Miałam w planie wyjazd do pracy sezonowej w  Niemczech  , co wiązało się z przygotowaniami , planami . Niestety z  powodu gradu jaki tam spadł i powybijał owoce , wyjechać się  nie udało niestety  , wracam więc do blogowania .
Dzisiaj przygotowałam dla was post na temat zachwalanych  lakierów hybrydowych Semilac .
Jak już kiedyś wspomniałam , stylizacją paznokci zajmuję się od ok 7 lat , głównie z zamiłowania do pięknych paznokci , a wiadomo kobiece dłonie są wizytówką .
Do tej pory pracowałam głównie na Reforma oraz Spn nails .
Od dłuższego czasu jest szał na hybrydy z Semilaca . Byłam bardzo ciekawa ich jakości , trwałości i postanowiłam na próbę zamówić .
W obecnym sezonie letnim modne są kolory pastelowe , neonki , takie które cieszą oko .
Skusiłam się więc na 130 Sleeping Beauty, jest to orginalne połączenie koloru pastelowego i neonowego w odcieniu nasyconej , jasnej brzoskwini .
Oczywiście domówiłam do tego także dobre rozwiązanie w Semilacu czyli 2IN1 base&top .
Czy hybryda z Semilac przekonała mnie do siebie ? Zapraszam na recenzję 

                                                






 Doceniam w Semilac bogatą gamę kolorów , doceniam ogromny wybór produktów i akcesorii do stylizacji  oraz  rozsądne ceny , bo są na każdą kieszeń , ale czy hybrydy mnie przekonały ? ....
Lakiery hybrydowe są w bardzo ładnych czarnych opakowaniach o pojemności 7 ml .
Obecnie dobrym rozwiązaniem jest także 2IN1 BASE&TOP  , czyli nie musimy zamawiać osobno bazy osobno topu , ponieważ jako podkład i warstwę nawierzchniową nakłada się 2IN1 base&top .
Kolorek jaki zamówiłam 130 Sleeping Beauty jest naprawdę śliczny , i przykłuwa spojrzenia .
Miałam nawet taką sytuację w sklepie , że jedna dziewczyna podeszła i zapytała co to za kolor bo jest naprawdę śliczny , taka delikatna brzoskwinia z nutką neonu .
Stylizację wykonywałam na paznokciach , które przedłużałam na formie .
A teraz do rzeczy moje drogie . Mnie Semilac niestety do siebie nie przekonał dlaczego już wyjaśniam .
Jeżeli chodzi o kolory są świetne , trwałość również ponieważ mam nałożoną hybrydę 2 tydzień i ani mi nie odpryskuje , ani nic innego się nie dzieje , jedynie pojawił się spory odrost , ale to normalne , paznokcie naturalne pod hybrydami bardzo szybko rosną .
 Niestety w Semilacu moich oczekiwań nie spełnia krycie .
Nakładałam cieńkie warstwy , jedna , druga , trzecia i dalej przebijało . Tak naprawdę dobrze pokryte paznokcie bez prześwitów stały się dopiero po nałożeniu 4 warstwy . Jak dla mnie to za dużo , bo im więcej warstw na paznokciach  tym bardziej wyglądają sztucznie , co nie wygląda estetycznie .
Np w Spn nails , czy reforma  wystarczą 2 warstwy i paznokcie są idelalnie pokryte , świetnie błyszczą i są mega trwałe .
Moja znajoma pracuje na Chiodo i Neo nails , nie miałam okazji stosować , ale również mają pozytywne krycie i trwałość .
Miałam zamiar zamawówić cały zestaw startowy z Semilac i dobrze że tego nie zrobiłam .
Kupię chyba jedynie małą lampę LED , bo jest świetna , mocne ma światło , jest podręczna , malutka , możemy zabrać ze sobą wszędzie , z możliwością ładowania , zamiast wymian wielkich żarówek jak w starych lampach .
Nadal szukam idealnych hybryd , o pozytywnym kryciu , trwałości i niezawodnej jakości . Do hybryd z Semilaca raczej  nie wrócę i może jestem jedną z tych nielicznych osób , chociaż z tego co wiem , niektóre dziewczyny skarżą  się pod względem  uczuleniowym .
A teraz pokażę wam stylizację jaką wykonałam na Semilac , przepraszam za jakość zdjęć , ale w tym dniu niestety nie było mojego domowego fotografa :)

                                  


A wy co myslicie o Semilac ? A może macie jakieś swoje sprawdzone hybrydy ???

Buziaki :) 




12 komentarzy:

  1. Ja to maluje tylko normalnymi lakierami.Lubie tez kolor czesto zmieniać,więc nie zalezy mi aby trzymał się długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Iwonka w sumie bardzo dużo robię w domu , mycie naczyć , detergenty , mały urwis przy którym brakuje mi czasu na malowanie paznokci . Jak zrobię hybrydy mam spokój i ładne pazurki na 3 tygodnie :)

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba , taka z pomysłem . Też mi sie obiło że Semilac ma złe krycie , sama osobiście ich nie zamawiam zdecydowanie polecam ci neo nails ja tylko na nich pracuję , krycie mają idealne a są praktycznie w tej samej cenie co Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuje na semilacu już ładne parę lat i jakoś nie zauważyłam żeby coś było nie tak z kryciem, no a do tego ma fantastyczną trwałość, dletego sądzę że powinnaś wyprobować i sama się przekonać;)

      Usuń
  3. Ja również uważam ze z semilaciem szalu nie ma. Jedyne co polecam to hard z semilaca do przedłużania na formie daje rade i jest świetny. Ale chciałabym prosić o jedno jako doświadczona w paznokciach mogłabyś zrobic krok po kroku jak nadać kształt paznokciom? Mam ogromny problem po przedluzeniu z nadaniem ksztaltu migdal czy okragly nie ważne ale nie potrafię ::( fajnie bylo by zobaczyć jak ty to robisz moze jakies ruchy pilnikiem no nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nadaniu kształtu postaram się przyszykować osobny post . Co do Semilac dokładnie szału nie ma , ale skoro polecasz hard możliwe że się jeszcze skuszę ponieważ ja ciągle przedużam sobie na formie .

      Usuń
  4. Piękny kolor paznokci.
    Lubię zaglądać do Ciebie, korzystać z Twojej wiedzy i szczerych opinii. Sama nie maluje paznokci ale podziwiam je u innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam do czynienia z hybrydami. OJ szkoda,że z praca nie wyszło,najgorzej jak się człowiek nastawi na wyjazd a tu takie rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę jestem zasmucona bo miałam wiele planów , które teraz niebardzo będe mogła zrealizować m, ale pomalutku się spełni swoje marzenia

      Usuń
  6. Od niedawna smam sobie robie paznokcie hybrydowe super artykuł Chętnie też bym poczytała o nadaniu paznokciom kształtu Agnieszka Kal

    OdpowiedzUsuń