czwartek, 7 maja 2015

PASTA DO ZĘBÓW Z WYCIĄGIEM Z GOZDZIKA

Witajcie

W dzisiejszym poście kilka słów o pielęgnacji i higienie jamy ustnej .
W poszukiwaniu kosmetyków naturalnych natrafilam przypadkiem na sklep internetowy  EKOMY.PL  gdzie zainteresował mnie olej kokosowy o którym pisałam wam TUTAJ  , oraz pasta do zębów . Używałam  do tej pory różnych , ponieważ uwielbiam zmieniać , ale ostatnio poszłam w ślady past naturalnych , ziołowych przeznaczonych do wrażliwych zębów i dziąseł . 
Od czasu ciąży i porodu , chociaż minęło już prawie 3 lata , borykam się z naddrażliwością dziąseł , które np na zmianę pogody krwawią .
Dlatego zdecydowałam się, sięgnąć po leczniczą Ziołową pastę do zębów z wyciągiem z gozdzika  .
Co najbardziej  mnie zdziwiło ? Pasta bez fluoru , 100 % Wegetariańska , nie zawierająca chemikaliów , całkowicie oparta na naturalnych składnikach . Odświeżająca , doskonale czyszcząca , antyseptyczna i przeciwbólowa , stworzona na bazie naturalnych glinek białej i zielonej .
Codzienne stosowanie pasty wzmacnia dziąsła , zmniejsza naddrażliwość , doskonale czyści i wybiela szkliwo , zwalcza krwawienie i paradontozę oraz stany zapalne .

Pasta ma bogaty skład między innymi :


Aqua (purified water), calcium carbonate, glycerin, Herbal extract (extract of anacyclus pyrethrum, acacia arabica, mimusops elengi, symplocos racemose, eugenia jambolana), Sodium benzoate, pectic enzyme, calcium oxide, sodium lauryl sulphate, carrageenan, flavour (menthol, mentha viridis (spearmint) leaf oil, mentha piperita, citrus medica limonum (lemon) peel oil, Anethole, eucalyptol, coriandrum sativum (coriander) seed oil, zingiber officinale (ginger)root oil, Eugenia, Caryophyllus (clove), flower oil), Sdium Silicate, Sodium saccharin
Jak sprawdziła się u mnie ? Zapraszam na recenzję : 
                                                        



Pasta umieszczona jest w 100 ml miękkiej tubie z której łatwo aplikować .
Ma fajną nie za gęstą i nie za rzadką konsystencję w kolorze jasno kremowym.
Szczotkowanie zębów to czysta przyjemność , pasta doskonale się pieni , ma fajny ziołowo - miętowy posmak , który daje uczucie świeżości na bardzo długo, co łączy się oczywiście z długotrwałym i bardzo świeżym oddechem .
Zęby prawidłowo należy myć po każdym posiłku , ja jednak nie stosuję tej reguły jak większość chyba osób , myję więc rano po śniadaniu , po obiedzie i po kolacji przed snem , kiedy to jestem pewna że już nic więcej nie przekąszę :)
Pastę stosuję od 2 tygodni . Zauważyłam że moje dziąsła zdecydowanie się zregenerowały , mniej krwawią a mycie nie sprawia mi żadnego bólu i problemu . Świetnie myje , odświeża , wybiela i regeneruje wrażliwe dziąsła
Polecam szczególnie tym którzy borykają się z naddrażliwością , paradontozą , bólem zębów i dziąseł .

                   


Zapraszam do odwiedzania sklepu on-line ekomy.pl , gdzie obecnie dostaniecie pastę w promocyjnej cenie 13, 20
klik : Ziołowa pasta do zębów z gozdzikiem
                  

oraz do odwiedzania EkoMy.pl Na facebook , gdzie na bierząco możecie byc z nowościami oraz organizowanymi tam konkursami

Czy  mieliście okazję stosować past 100 % naturalnych bez fluoru ?
Jak u was się sprawdziły ???

Buziaki :)

 

10 komentarzy:

  1. Sama muszę zakupić tą pastę żeby przetestować

    OdpowiedzUsuń
  2. Z gozdikiem a to ciekawe . Nie miałam okazji , ale chyba się skuszę sama mam problemy z dziąsłami , uporczywa sprawa .
    Dzięki za radę . Cena też kusi bo Parodontax np kosztuje w Aptece dużo więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Godna polecenie więc musze ja wypróbowac zwłaszcza po tak świetnej recenzji .

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że jeszcze nigdy takiej nie używałam, ale pewnie niedługo to zmienimy

    OdpowiedzUsuń
  5. Past już miałam wiele ale tej jeszcze nie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tej pasty,nigdy jej nie stosowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sam zapach zachęca - uwielbiam takie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sam zapach zachęca - uwielbiam takie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam wcześniej tej pasty ale ciekawa, ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń