poniedziałek, 20 lipca 2015

REGULUJĄCO - OCZYSZCZAJĄCY KREM NA NOC DERMEDIC NORMACNE PREVENTI

Witajcie !

Na wstępie przepraszam za chwilową przerwę w blogowaniu .
Miałam ostatnio bardzo intensywnie  zabiegany czas . Dostałam się moi drodzy do teleturnieju prowadzonego przez Piotra Gąsowskiego " Mistrz zakupów " . Odcinek z moim udziałem odbędzie się już 8-go sierpnia w polsacie . Z góry serdecznie zapraszam do oglądania moich kilku minut w TV .
Oj działo się działo , miło wspominam czas nagrań w
Warszawie , chociaż powiem szczerze dały w kość . Nie przespałam kilku nocy , nagrania trwały wiele godzin , teraz dopiero zdaję sobie sprawę jak mało życia prywatnego mają aktorzy , piosenkarze i inni artyści .
Teleturniej do którego się dostałam trwa zaledwie 8 minut . Nagrania samej rywalizacji w studio 4 godziny + 3 godziny nagrań w miejscu zamieszkania . Ale już koniec , wreszcie mogę usiąść i odpocząć .

Dzisiaj przychodzę do was z zaległym dla mnie , a przedewszystkim dla  firmy Dermedic poście o rewelacyjnym Regulująco oczyszczającym kremie na noc od Dermedic Normacne Preventi 

Składnikami aktywnymi kremu są :

☛ Kwas salicylowy , AHA+L-Arginina, Zincidone, SensivaS.C.50 , Alantoina

Według opisu producenta : 

☛ Reguluje pracę gruczołów łojowych
☛ Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
☛ Redukuje niedoskonalości , przywracając skórze zdrowy wygląd
☛ Hypoalergiczny

Zalecany do : 
Codziennej pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych .
Przeznaczony do stosowania na noc

Jaka jest moja opinia ?
Zapraszam na recenzję 

                                                






Jak już wcześniej wspominałam od jakiegoś czasu walczyłam z niewielkim trądzikiem .
Długotrwałe leczenie  dermatologiczne spowodowało to iż moja cera stała się bardzo sucha , powiem więcej wręcz podrażniona . Byłam zmuszona odstawić maści , które zostały mi przepisane przez lekarza .
Postanowiłam sama na własną rękę walczyć z uporczywymi krostkami .
W walce z trądzikiem pomógł mi właśnie ten krem od Dermedic , do tego 2 razy  w tygodniu robię maseczkę z morza martwego  na przemian z maseczką szmaragdową z rumiankiem i melisą .
Do tego wszystkiego zażywam Visaxinum które łykam codziennie po 1 tabletce przez 3 tygodnie ( po tym czasie odstawiam tabletki na tydzień i ponownie do nich wracam )
Od miesiąca czasu stosuję Regulująco oczyszcząjacy krem na noc  od DERMEDIC
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć jedno , cieszę się że stosowałam i stosuję  od dłuższego czasu , dzięki czemu przekonałam się iż kosmetyki tej marki są naprawdę rewelacyjne .
Krem nie tylko pomógł mi pozbyć się niedoskonałości , trądziku , ale rewelacyjnie skórę twarzy wygładził i nawilżył .
Kremik umieszczony jest w malutkim , zgrabnym i bardzo poręcznym opakowaniu z pompką o pojemności 55 g .
Produkt jest o dość gęstej kremowo - żelowej konsystencji , którą łatwo się aplikuje , a krem błyskawicznie się wchłania pozostawiając po sobie piękny zapach letniej  trawy i głębokie nawilżenie .
Jestem zadowolona nie tylko z efektów  działania kremu , ale również jego wydajności .
Mieliście okazję stosować ten krem ?
Jeśli walczycie z trądzikiem czy niedoskonalościami , polecam jak najszybciej sięgnąć właśnie po ten krem - naprawdę warto .
Dostępny w aptekach stacjonarnych , online oraz na stronie producenta marki DERMEDIC  w cenie ok 30 zł
                          










6 komentarzy:

  1. Moniko gratuluję udziału w teleturnieju , obejrzę odcinek z przyjemnością . Świetna recenzja , ja też mam jeden wielki problem z prycholami , spróbuję tego kremu napewno

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,ze dostalas sie do tego teleturnieju :) Z calego serca zycze wygranej :) Natomiast jesli chodzi o recezje powyzszego kosmetyku to niestety nie dla mnie poniewaz mam cere raczej sucha, ale sadze,ze tym ktorzy maja podobne do Ciebie problemy napewno skorzystaja :) Napewno postaram sie ogladac 8 sierpnia odcinek z Twoim udzialem, pozdrawiam <3
    STEFANIA KUPCZAK

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawy produkt,lubię markę.
    Gratuluję dostania się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opinia zachęca do wypróbowania kremu tylko dla mojej suchej cery nie będzie chyba odpowiedni ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa recenzja, mam podobny problem ze skórą więc na pewno wypróbuje :) i gratuluje występu w tv :D

    OdpowiedzUsuń
  6. krem nie dla mojej cery, ale prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń