poniedziałek, 16 lutego 2015

NATURALNY SZAMPON I ODŻYWKA SANTE

Witajcie !!!

Dzisiejszy post chciałabym zacząć od tematu używania kosmetyków naturalnych tzn . " Dlaczego warto je stosować ? oraz dlaczego są moimi ulbionymi ...
Składniki ekologiczne kosmetyków pochodzą z upraw lub hodowli organicznych , daje to pewność , że przy ich wzroście , produkcji i wytwarzaniu nie były zastosowane żadne nawozy sztuczne .
Prawdziwe kosmetyki naturalne to produkty otrzymywane ze składników pochodzenia naturalnego ( roślinnego oraz mineralnego ) .
Badania naukowe potwierdzają że naturalne są lepiej tolerowane przez skórę niż substancje syntetyczno - chemiczne .
Kosmetyki naturalne są odpowiednie dla wszystkich w szczególności dla osób, które mają skórę bardzo wrażliwą . I taką właśnie mam ja . Muszę uważać czym się kremuję , czym myję i  nawilżam swoje ciało , czym robię make-up . Nieodpowiednio dobrany  kosmetyk wywołuje u mnie objawy alergiczne .
Podam przykład podkładu z Av*** . Kiedyś mnie na niego skusiło . Kosztował ok 50 zł , kupiłam i zaczęłam stosować . Fakt efekt fajny kryjąco - matujący . Po 3 dniach stosowania skóra twarzy zaczęła mnie strasznie szczypać i okropnie swędzieć . Nie spodziewałam się że to właśnie od podkładu . Po kolejnych dniach na mojej twarzy pojawiły się wodne pęcherzyki , wyglądałam tragicznie , strach było przyglądać się w lustrze , pierwszy raz miałam takiego mega doła .
Bardzo szybko udałam się z problemem do dermatologa - dodam że idąc do niego miałam założony kaptur i szłam z  głową w dole :)  Zabrałam ze sobą podkład .
Okazało się że jego składniki to najgorsza chemia z możliwych . Pani doktor przepisała mi specjalny płyn na zamówienie na który czekałam 2 dni . Leczyłam skórę twarzy prawie miesiąc , była strasznie zmasakrowana . Mając wtedy lat 20 wyglądałam jakbym miała 70 .
Wtedy właśnie usłyszałam od Pani Dermatolog że czas najwyższy zamienić kosmetyki na naturalne .
Tak też zrobiłam . Nie na wszystko mam uczulenie . Muszę jednak uważać głównie na mydła , żele , płyny do kąpieli, kremy i podkłady .
Dzisiejszy post jednak o włoskach , to im ostatnio poświęcam najwięcej czasu i uwagi . Są dla mnie numerem jeden , najważniejsze . Przedewszystkim chcę by do lata były dużo dłuższe , i dzięki pielęgnacji zaczynam spełniać swoje oczekiwania .
Oczywiście pomagają mi w tym kosmetyki naturalne i olejowanie Olejkiem łopianowym o którym pisałam wam w poprzednim poście TUTAJ .

                                                               

Od 2 tygodni stosuję Szampon family do włosów zniszczonych pomarańcza - kokos marki SANTE oraz z tej samej serii Odżywkę do włosów brzozową
Jestem kochani mega zadowolona .
Może zacznę od szamponu .

1. RODZINNY SZAMPON SANTE  z bio - olejkiem z pomarańczy i bio - kokosem o świeżym zapachu cytrusów przeznaczony jest głównie do włosów zniszczonych . Szampon dzięki specjalnie wyselekcjonowanym tenzydom pochodzenia roślinnego , bardzo dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy . Pielęgnacyjna formuła tego szamponu  zawierająca sok z bio - aloesu , inulinę i ekstrakt z kokosa , dodaje włosom energii i objętości . Osłabione i matowe  , stają się bardziej miękkie , elastyczne i pełne blasku .
Szampon kochani ślicznie pachnie cytrusami , bardzo fajnie się pieni , jest wydajny , więc pojemność 500 ml wystarczy nam na długo . Aplikacja szamponu jest bardzo wygodna , ponieważ opakowanie posiada dozownik , którym wyciskamy produkt .
Opuszkami palców myjemy skórę głowy oraz włoski od nasady aż po same końce , delikatnie masując .
Po spłukaniu szamponu włosy cudnie pachną , są delikatne , miękkie i łatwo się rozczesują , a do tej pory miałam z tym straszne problemy .
Ja osuszam delikatnie włosy ręcznikiem , rozczesuję po czym na 5 minut nakładam odżywkę  brzozową .

                                          


2. ODŻYWKA BRZOZOWA SANTE nadaje włoskom wspaniały wygląd i jedwabisty połysk dla wlosów osłabionych . Zawiera ona między innymi olej z orzeszków ziemnych , wyciąg z liści brzozy oraz olej z korzenia łopianu .
Jest to odżywka bardzo łagodna , odżywia włosy nie obciążając ich i zapewnia łatwe rozczesywanie .
Dodatek prowitaminy B5 i roślinnej gliceryny zapewnia sprężystość i elastyczność .
Po umyciu włosów szamponem , rozprowadzam niewielką ilość odżywki na włosach , trzymam 5 minut po czym spłukuję .
Odżywka o pojemności 150 ml , jest o białej , dość gęstej i ślicznie pachnącej konsystencji .
Włosy po wyschnięciu super się rozczesują , lśnią , są lekkie , miękkie , nawilżone i wyglądają na zdrowsze . 

                                               





Ja myję włosy i skóre głowy regularnie  co 2 dzień .
Przed każdym myciem godzinę wcześniej nakładam na godzinkę pod folię  Olejek łopianowy , który ma rewelacyjne działanie na wzrost włosów . Dodatkowo szampon + odżywka " SANTE " , świetne efekty gwarantowane , i pewność w zastosowaniu kosmetyków 100 % naturalnych .
Oczywiście te i inne naturalne produkty dostaniecie w SKLEPIE NATURALNYM  , który z calego serca polecam .

A czy wy mieliście możliwość używania wspomnianych przezemnie szamponu i odżywki ?
A może olejek łopianowy ?
Chętnie poznam wasze opinie

Buziaki 




9 komentarzy:

  1. Świetne te produkty :)
    Trzeba koniecznie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja! Przyznam szczerze, że ostatnie miesiace, to poszukiwania eliksiru dla moich włosów. Przejrzałam, przeczytałam już mnóstwo opinii o różnych kosmetykach do włosów, od tych "tanich" po te drogie "profesjonalne". Niestety nie znalazłam jeszcze dla nich tego "złotego środka"? Hmmm.... Kosmetyki naturalne?? Do nich jakoś nie miałam przekonania, szampon pokrzywowy? Zawsze omijałam przechodzac między półkami! Opinia Moniki jednak mnie przekonała! I zaczynam wierzyć w działanie "Natury"!!Kto by nie chciał mieć zdrowych i lśniacych włosów! Zatem.... Naturalne będa u mnie rzadzić niedługo . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć :) ja wogóle nie wiedziałam o istnieniu tej marki :) ciekawych rzeczy się tu dowiedziałam Monisia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super fajnie zareklamowane :) chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też skłaniam się coraz bardziej ku kosmetyce naturalnej, widzę masę zalet i w sumie zero wad. Może jedynie ceny niektórych ciekawych produktów, ale w sumie i na to są spisoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji stosować kosmetyków tej firmy :) Chętnie bym też przetestowała bo uwielbiam produkty naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty naturalne i ich używam,kupuje też kosmetyki z perfumerii,niestety cena i jakość zazwyczaj idą w parze .

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń