poniedziałek, 22 czerwca 2015

COVER SENSATION DŁUGOTRWAŁY PODKŁAD KRYJĄCY OD EVELINE COSMETICS

Witajcie !!!

W tak piękny i słoneczny dzień przychodzę do was z nowością od Eveline Cosmetics .
Mój blog w miesiącu czerwcu , został wylosowany do testowania nowości, co mnie bardzo cieszy ponieważ są to kosmetyki jednej z moich ulubionych firm  .
Przetestowałam już kilka nowości , o których codziennie postaram się napisać wam po jednej recenzji .
Dzisiaj o nowości Cover sensation długotrwały podkład kryjący w kolorze 101 ivory .
Według opisu producenta Cover Sensation to długotrwały podkład zapewniający efekt mocnego krycia bez efektu maski . Idealnie dobrana mieszanka polimerów i pigmentów pokrytych silikonem sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy . Kremowa , gęsta formuła fluidu idealnie dopasowuje się do cery , dając efekt kaszmirowego wykończenia makijażu .
Kompleks roślinnych komórek macierzystych  " PhytoCellTec " odżywia , wygładza i wyrównuje cerę . Przeznaczony do stosowania na  oczyszczoną skórę  twarzy .

W skład wchodzi :

 AQUA/WATER, DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PEG-10 DIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSPOLYMER, SILICA, ALCOHOL, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERYL ACETATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CAPRYLYL GLYCOL, DMDM HYDANTOIN, CHLORPHENESIN, PROPYLENE CARBONATE, EDTA, MALUS DOMESTICA FRUIT CELL CULTURE EXTRACT. MAY CONTAIN (+/-): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499.
Jak u mnie spisał się podkład zapraszam na recenzję 

                                                   


Długotrwały podkład kryjący  zamkniety jest w szklanej buteleczce z wygodną w użyciu pompką o pojemości 30 ml . Najbardziej zdziwiła mnie bardzo gęsta bezzapachowa konsystencja i szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tak gęstym podkładem w pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście .
Podkład należy bardzo intensywnie wetrzeć opuszkami palców , starając się wykonywać to dość szybko ponieważ  bardzo szybko się wchłania , pozostawiając cerę gładką , matową z efektem cudownego krycia jakiejkolwiek niedoskonalości .
Według opisu producenta podkład powienien trzymać się na twarzy 24 godziny , i to jest prawda .
W sobotni wieczór , kiedy to wybierałam się na Uroczystość Wieczoru Panieńskiego u znajomej , użyłam właśnie podkładu od Eveline . Efekt zdumiewający . Kiedy wróciłam o 3 nad ranem , efekt makijażu był taki sam ja przed wyjściem . Podkład idealnie trzymał się prawie całą noc .
Cover Sensation  jestem pewna zostanie ze mną na dłużej .
Do tej pory używałam Revlon ColorStay , też bardzo lubię , ale najgorsze w nim jest to że nie ma pompki , co bardzo utrudnia aplikację .
Podkład z Eveline , ma pompkę odkręcaną , więc można pozniej buteleczkę zatrzymać do przelania np Revlona , który odstawiłam właśnie z powodu braku pompki , która naprawdę ułatwia zadanie  .
Podkład jest nowością , ale  z tego co się orientuję już dostępny  np w Rossmanie .
Możecie kupić również bezpośrednio u Producenta Eveline Cosmetics tutaj : http://sklep.eveline.eu/cover-sensation-dlugotrwaly-podklad-kryjacy-p40961 w cenie 22,99
Podkład moim zdaniem nie jest drogi , i cenię za naprawdę świetną jakość i efekt makijażu jaki zapewnia.

                                                 




Zapraszam do odwiedzania :

Eveline Cosmetics na facebook
www.eveline.eu
sklep.eveline.eu

Miałyście okazję używać podkład ?
Jakie są wasze opinie ?

Buziaki 



4 komentarze:

  1. Fajnie napisane :) Potrafisz przekonać do zakupu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze o nim nie słyszałam , ale akurat kończy mi się fluid więc zrobię zaopatrzenie w ten o którym piszesz .

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dzisiaj ten podkład w drogerii, nawet zaczęłam się zastanawiać, ale finalnie nie kupiłam, choć lubię kosmetyki Eveline. Przy następnej wizycie sięgnę po niego na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń