poniedziałek, 2 marca 2015

PIELĘGNACJA CIAŁA ZE STARĄ MYDLARNIĄ

Witajcie !!!

W tak piękny i słoneczny ranek przychodzę do was z wiosennie pachnącym postem o produktach do ciała , które obecnie używam . Jak wiecie jestem maniaczką kosmetyków naturalnych o których pisałam wam w poprzednich postach.
Niedawno otrzymałam ślicznie pachnącą paczkę w której znajdował się  " Nawilżający żel pod prysznic z ekstraktem z róży "  oraz  " Masło do ciała Mango&Maracuja  " 
Jakoś nigdy nie interesowałam się żelami o zapachu róży , bardziej ciągnęło mnie do egzotycznych , wanilia z cynamonem itp .
Wczoraj brałam kąpiel i wypróbowałam nawilżającego żelu od Starej Mydlarni , gdzie te i inne 100 % produkty naturalne  dostaniecie np  tutaj Stara Mydlarnia.  
Opiszę wam zatem , może na początek o tym cudownym żelu .
Opakowanie nie jest zbyt duże ponieważ ma pojemność 250 ml , ale żel jest tak gęsty że naprawdę kusi wydajnością , niewiele trzeba a produkt wspaniale się pieni . Połączenie substancji odżywczych , nawilżającej gliceryny , witaminy E oraz B5 oraz extraktem z róży i aloesu regenerują skórę  , spowalniają procesy starzenia , łagodzą podrażnienia , róża ma właściwości tonizujące , ściągające , działa antyseptycznie na skórę . Po umyciu  żelem skóra staje się jedwabiście gładka , promienna i kusząco  pachnąca . Kąpiel z użyciem żelu  oczyszcza i pielęgnuje naszą skórę pozostawiając niepowtarzalny aromat .
Dozowanie jest bardzo łatwe , żel umieszczony jest w plastikowej buteleczce z tzw karafką ,
 o gęstej przezroczystej  konsystencji koloru miętowego .
Polecam wam z całego serca , dla mnie mycie i kąpiel to czysta przyjemność , można poczuć się jak w prawdziwym letnim różanym ogrodzie .

                                                            


                                                         


Po kąpieli oczywiście nie mogło obyć się bez dodatkowego nawilżenia ciała , a pomogło mi w tym przepięknie pachnące Home-spa-mango - maracuja-maslo-do-ciala .
Masełko zawiera substancje pochodzenia naturalnego i jest certyfikowane Ecocertem .
Jest to produkt kosmetyczny  na bazie pochodnej oleju palmowego z dodatkiem masła shea, witaminy E oraz B5, glicerynki i ekstraktów roślinnych .
Masło umieszczone jest w plastikowym słoiczku , zakręcany śliczną srebrną nakrętką na której wygrawerowana jest marka, co przykuło moje spojrzenie bo naprawdę ciekawie to wygląda .
Masło jest o pojemności 250 ml . Bardzo łatwo się nakłada , po czym skóra staje się miękka , jedwabiście gładka , aksamitna i przepięknie pachnie , można poczuć się jak w egzotycznym raju .


                                                                   







Czy mieliście okazję używać

produktów od Starek Mydlarni ?

Jakie są wasze wrażenia ?


Buziaki  


14 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki :) chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowności! Muszą zabójczo pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam firmy :) ale opis mi się podoba i zachęca do kupna

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda, szkoda że zapachu nie możesz nam pokazać :)


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmy nie znam ale możliwe że kiedyś kupię i wypróbuję jakiś produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cuda, uwielbiam takie właśnie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja. CUDOWNY NAGŁÓWEK ! :)) Będę tutaj zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://katy-and-judyth.blogspot.com/2015/02/chcesz-miec-dugie-adne-i-zadbane-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten tekst "róża ma właściwości tonizujące , ściągające , działa antyseptycznie na skórę " ;) własnie taki mam działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję używać produktów za starej mydlarni , cenię je , są dobre :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń