wtorek, 3 marca 2015

ŚWIECA DO MASAŻU O ZAPACHU LAWENDY




Witajcie !!!

Kochani dzisiaj troszeczkę na inny  temat a mianowicie o rewelacyjnej  świecy do masażu marki Treets o zapachu lawendy  Emotikon gri 
Jakiś czas temu udało mi się zdobyć ją w blogowym rozdaniu ..

Na początku zupełnie nie wiedziałam jak się za nią zabrać . Myślę sobie - masaż - świeczka ? I co mi to da ... 
A jednak dzisiaj mogę powiedzieć że jest to wspaniała świeca do ciepłego m
asażu ciała.
Po zapaleniu jej wkladu masło Shea zamienia się w fantastyczny olejek .
Świeca zamknięta jest w cudownym ceramicznym pojemniczku z przykrywką , już mam pomysł na co posłuży mi jak się skończy :) Myślę że pojemniczek będzie idealny na mleko do kawki dla gości . 
Ale do rzeczy moi mili . Po zapaleniu świecy - odczekujemy zwykle 10 minut aż wosk się roztopi w postaci naturalnego olejku do masażu , po czym gasimy płomień i sprawdzamy czy temperatura wosku jest na tyle przyjemna by delikatnie przechylając wylać ciepły olejek na skórę .
Olejek jest idealny do masażu rąk , karku , pleców i całego ciała .
To wspaniały odżywczy zabieg wygładzający i odżywiający skórę, która dzięki niemu nabierze elastyczności. Dodatkowo efekt niesamowitego relaksu nie da się porównać z innymi zabiegami.
Ja świeczuszki używam codziennie , ostatnio doskonale sprawdziła się na twarzy , nie tylko mojej , ale równiez mojego partnera , który ostatnio miał problemy z suchą skórą . 
Odkąd wcieramy olejek uzyskany z wosku tej cudownej świecy , ja pozbyłam się dokuczających mi niedoskonalości , natomiast skóra mojego partnera stała się nawilżona i jedwabiście  gładka . 
Szlachetnymi składnikami świecy jest masło Shea pochodzące z upraw organicznych , olejek eteryczny z francuskiej lawendy , składniki są pochodzenia naturalnego co jest dla mnie bardzo ważne .

                                         




Świeca wacha się cenowo w granicach 55-70 złi nie wszędzie możemy ją dostać niestety  .
Ale ja znalazłam między innymi tutaj : Świeca do masażu
Co myślcie kochani o takiej świeczuszce ? A może używacie czegoś podobnego ?
Wiem że świeca jest popularna bardziej w gabinetach masażu niż użytku domowego , ale polecam wam z całego serca , szczególnie tym którzy mają problemy np ze skórą suchą , z problemami , niedoskonalościami .
Ciepły dotyk oleju i uwolniony aromat lawendy przeniosą Wasze myśli w miejsca, gdzie o stresie nie słyszano. Niezwykle przyjemny i rzadko spotykany masaż masłem Shea .
 POLECAM !!!



9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa świeca :) Nie widziałam takiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie idealnie nada się na mleczko do kawki :P
    Osobiście nie wiedziałam o jej istnieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji przetestować takiego masażu :) Czas zagonić męża i się zrelaksować i wypróbować tej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie świece, bardzo łatwo można zrobić ją samemu :) I koszt będzie dużo niższy...

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam świece <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa z taką świecą, ale cena mnie powala. Szkoda by mi było tyle wydać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm moim zdaniem warta ceny ponieważ uzywam jej już 3 miesiąc i jeszcze jest połowa :)
      Cos za coś cena może i nie należy do niskich , ale za to świeczuszka jest wydajna

      Usuń
  7. Ciekawa sprawa z taką świecą.Dobrze będzie z korzystać .Nie wiedziałam że taka świeca istnieje.Dziękuję za rady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sprawa, przyznam, że nigdy nie miałam takiej świecy ale skusiłabym się b. chętnie :)
    jeśli chodzi o pytanie w moim poście o warsztatach- one były u mnie w mieście, płaciłam 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń