poniedziałek, 13 kwietnia 2015

RAJSTOPKI I LEGGINSY

Witajcie !!!

W ten wietrzny i deszczowy dzień przychodzę do was z postem o rajstopach i legginsach,  które otrzymałam w ramach blogowej współpracy z firmą SKLEP RAJSTOPY.PL  , która zajmuje się sprzedażą legginsów , rajstop grubych , cieńkich , wzorzystych popularnej w Polce  marki GATTA  .
Sklep  posiada bogaty asortyment w super niskich i konkurencyjnych  cenach , powiem więcej kupić możecie w cenach hurtowych ,  porównałam  z innymi sklepami on-line  i rzeczywiście  są o wiele wiele niższe.
Czekałam z nadzieją na poprawę pogody ,  miałam w planie przygotować  sesję  prezentując rajstopy i legginsy  na sobie , byście dokładnie mogli je ocenić . Niestety jak powiedzenie mówi " Kwiecień , plecień co przeplata , trochę zimy , trochę lata " tak musiałabym czekać z postem do maja :)
Ale to nie żadna strata , rajstopki i tak zobaczycie .
W ramach współpracy otrzymałam od firmy losowo  2 pary rajstop , oraz 3 pary legginsów w rozmiarze 4 . Jak się okazało 2 pary są na mnie nieco małe , dlatego wkrótce wystartuje na moim Fun Page na facebooku rozdanie  w którym będziecie mieli okazję je zdobyć , zaglądajcie , odwiedzajcie by nie przegapić :) Komentujcie i bądzcie aktywni na moim blogu , cenię to , a paczuszkę skompletowałam dla was dużo większą .
Jestem zadowolona z przesyłki  , chociaż ja mam troszkę inny gust , i wolę nosić bardziej odważne , wzorzyste i najlepiej gdy są to rajstopy jak pończochy , ale wkrótce napewno i w tym sklepie skorzystam z zakupów bo upatrzyłam sobie pewne modele .  Niebawem także  i o takich pojawi się post w ramach nowej współpracy , gdzie sama mogłam wybrać wzory i modele  jakie chciałam .
Rajstopki i legginsy , które sprezentował mi skleprajstopy.pl  są bardzo dobrej jakości jak za tak niską cenę polecam z całego serca . Gatta ma bardzo potężną gamę wzorów i kolorów .
Fajnie się noszą , są delikatne ,-  rozciągliwe ,   nie ściskają , idealnie się dopasowują
W paczuszce znalazłam między innymi 5 sztuk :

                                                      



w tym :

1. " GATTA " LEGGINGSY COLLY ANN imitujące spodnie moro . 

                                              



2. " GATTA " LEGGINSY COLLY ANN 16/104 fantazyjne z uroczym wzorkiem i zameczkiem 

                          


3. "GATTA"LEGGINSY BYE CELLULITE 70den/103  wykonane z przędzy " Nilit " polepszają przepływ limfy co wspomaga efekt wyszczuplający . Pierwsze efekty możecie zauważyć w okolicach bioder, brzucha i pośladków po ok 4 tygodniach użytkowania .
                                          

4. "GATTA" NICOLETTE AŻUROWE /112 bardzo ciepłe rajstopy bawełniane , całe w ażurowym uroczym wzorku 
                                         



5. "GATTA" LAURA 20 DEN CLASSIC COLLECTION 80 najbardziej popularne i klasyczne rajstopy w Polce . Otrzymałam w kolorze grafitowym 
                                    



A jakie są wasze ulubione wzory ? Lubicie nosić bardziej odważne , ażurowe , czy może zwykłe klasyczne ?
Zapraszam was do odwiedzania sklepu na FACEBOOKU gdzie na bierząco możecie być z nowościami a także brać udziały w konkursach organizowanych dla fanów .
Zapraszam was także do  zakupów on-line SKLEP RAJSTOPY.PL w niskich hurtowych cenach . Koszty przesyłki jedynie 6 zł .
Bardzo miły kontakt ze sprzedającym . Towar dobrze zabezpieczony , expresowa wysyłka .

Polecam !!!

Buziaki 

9 komentarzy:

  1. Mi najbardziej spodobaly się te ażurowe . wzorek jest bardzo ciekawy , ale to chyba rajstopy ciepłe takie bardziej jesienne tak ?
    Legginsy te 2 z wzorkiem i zameczkiem tez śliczne . Jeżeli chodzi o moro to chyba dla odważnych kobiet ja bynajmniej się w takich nie widzę . Przeglądałam sklep rzeczywiście mają dobre ceny , tez coś zamówię dzięki za link

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się najbardziej spodobały legginsy moro . Tylko mam dylemat i wolę zapytać , czy one nie prześwitują na pośladkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę prześwitują , trzeba jednak zakładać coś nieco dłuższego

      Usuń
  3. LEGGINSY BYE CELLELITE wybrałabym w pierwszej kolejności! Te z zameczkiem i wzorkiem też fajne.
    Koszt przesyłki zachęca do zakupów ! 6 zł to niewiele.
    Dziękuję za podpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie cena wysyłki naprawdę niska , ceny również

      Usuń
  4. Te LEGGINSY BYE CELLELITE bardzo mnie ciekawią i jestem ciekawa czy faktycznie widać efekty.

    OdpowiedzUsuń