poniedziałek, 20 kwietnia 2015

PERFUMY YODEYMA PARIS - ADRIANA NUTA SZYPROWO OWOCOWA

Witajcie !!!

Dzisiaj przychodzę do was z niezwykle pachnącym postem . Listonosz dostarczył mi paczuszkę z próbką 15 ml  eksluzywnej perfumy marki YODEYMA PARIS .
Jakiś czas temu jeszcze w starym roku pamiętam była pierwsza akcja zamawiania bezpłatnych próbek  na stronie YODEYMY. Wtedy też otrzymałam zapach ACQUA WOMAN ( ale o tym napiszę pod koniec postu )
W tym roku ruszyła nowa akcja , w której zamówiłam nową 15 ml próbkę , tym razem innego zapachu.
Teraz kilka słów o " ADRIANA " która  podobna jest  do nuty zapachowej SI od Giorgio Armani.
" ADRIANA " jest zapachem składającym hołd , eleganckiej , wolnej i niezależnej kobiecie .
Szyprowo - owocowa , wyrafinowana i wyjątkowa . To orginalny i niepowtarzalny zapach , bardzo zmysłowy i kobiecy .

- Nuta głowy : czarna porzeczka , róża , frezja
- Nuta serca : wanilia , ambra
- Nuta bazy : drzewo , paczula

Cechy zapachowe znanych perfum : SI od ( Giorgio Armani )


Perfumy marki " YODEYMA " cieszą się coraz większą popularnością na światowym rynku . Esencje te przeszły przez wymagającą wysokiej jakości kontrolę dla zapewnienia większego komfortu i trwalości na skórze . YODEYMA  posiada 99,9% podobieństwa do orginalnych perfum , i z tym mogę się zgodzić w 100 %. 
Zapach jest naprawdę powalający , intensywny i trwały . Najwspanialsze jest to że cena stanowi mniej niż połowę , tego ile musielibyśmy zapłacić za perfumy orginalnych marek .
Moją ulubioną perfumą  jak do tej pory  jest " CALVIN KLEIN EUPHORIA " , i w dniu dzisiejszym moje serce skradła " ADRIANA " od YODEYMA PARIS . 
Już zastanawiam się , nad zaopatrzeniem w większy flakon , który kosztuje ok 100 zł za 100 ml .
Cenię sobie i to bardzo  zapachy , które są trwałe , szybko nie wietrzeją , dlatego na swoje ulubione, a w szczególności na sprawdzone nie żałuję ani grosza .
Lubię czuć od siebie to coś  ,  lubię gdy zapach jest intensywny , ale nie mocny i duszący . Taka właśnie jest ADRIANA , którą bezpłatnie możecie zamówić tutaj :
      BEZPŁATNE PRÓBKI PERFUM YODEYMA
Tylko pamiętajcie , aby potwierdzić swoje zamówienie w e-mailu , na który YODEYMA wyśle wam link do potwierdzenia wierzytelności 

  

                                               








Jeżeli chodzi o wspomniany wyżej zapach " ACQUA WOMAN " ( podobieństwo do Acqua Di Gioia - Giorgio Armani )  ładny , trwały , ale mnie nie przekonał , może dlatego że  jest jak dla mnie zbyt delikatny .  Ten zapach jest  o kwiatowo - owocowych nutach , perfumka  lekka i kobieca . 
Zachował mi się pusty flakonik :)


                           

A wy mieliście okazję testować Perfumy od YODEYMA ?
Jakie są wasze sprawdzone zapachy ?

Przypominam że na moim Fun Page na facebooku trwa konkurs gdzie mozecie zdobyć markowe okulary RAY - Ban :
Konkurs na facebooku 
możecie się zgłaszac również na blogu :
Rozdanie na blogu 

Zapraszam !!!

Buziaki









6 komentarzy:

  1. Słyszałam że ładnie pachnie Giorgio Armani Si , jeżeli chodzi o Yodeyma to wstyd się przyznać , ale jeszcze o nich nie slyszałam . Dziękuję za link , napewno zamówię taką samą

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamawiałam próbkę,ale akurat mnie się nie dostała :( przypuszczam, że ten zapach mnie by się spodobał;) lubię lekkie kwiatowe aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji wypróbować tych wspaniałych perfum - super okazja się nadarza- zamówię z ogromną przyjemnością próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te perfumy z Yodeyma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamówiam tez kiedyś Floral , niestety kompletnie nie trafiona , przeznaczona raczej dla kobiet po 50 roku życia . Ale teraz zamówię Adriane , dzięki Monika wiem że masz dobry gust, dlatego pójdę twoim śladem

    OdpowiedzUsuń
  6. "Moją ulubioną perfumą" - polecam korepetycje z języka polskiego, żenada,porażka.

    OdpowiedzUsuń