środa, 5 listopada 2014

Rysik - bling do ekranu SWAROVSKI

Witajcie kochani .
Na wstępie przepraszam za chwilową nieobecność . Ale sami wiecie 1-listopada był dla nas dniem zadumy i wspomnień ( nie myślimy w tym czasie o niczym innym jak o swoich bliskich ) .
Dzisiaj przychodzę do was nie z postem kosmetycznym , a dla odmiany na temat Rysiku do ekranów dotykowych z ozdobnymi kryształkami  Swarovskiego w środku .
Ostatnio biorąc udział w konkursie na portalu facebook , udało mi się go zdobyć jako nagrodę pocieszenia . Gama kolorystyczna jest duża , jednak mi najbardziej przypadł do gustu w kolorze różu  - i taki też otrzymałam .
Szczerze jakoś nigdy wcześniej nie myślalam by zrobić zaopatrzenie w taki rysik .
 Od dzisiaj zmieniłam zdanie ten rysik to absolutny MUST - HAVE  ( i mam w planie kupić sobie jeszcze taki  do tableta :)
Pokażę wam jak dokładnie wyglądają 



                                                   

Jak widzicie na zdjęciu dostępne są między innymi w kolorach :
- róż
- czerwony
- pomarańczowy
- zielony
- czarny
- biały
- niebieski
- morski
- bordowy 

Myślę że każdy z dostępnych kolorków znajdzie coś dla siebie .
Nad rysikiem jest taka metalowa sprężynka , a na samej górze końcówka - którą wtyka się w smartfon lub tablet . Rysik bardzo dobrze się trzyma i napewno go nie zgubimy . Nie jest ani zaduży , ani zamały , szklany , w środku ma prześliczne , mieniące się kryształki Swarovskiego .
Na końcu rysika mięciutka gumka , którą posługujemy się przesuwając po ekranie .
Rysik pięknie się komponuje z każdym sprzętem , i jest o wiele wygodniejszy niż poruszanie palcem po ekranie :) 

                                            



                                   


                              


Na dzień dzisiejszy rysik służy mi głównie w smartfonie , może dlatego że częściej po niego sięgam .
Tablet zajmuje mój 2 letni synek oglądając na nim bajki , ale udało mi się porobić zdjęcia , jak rysik pięknie prezentuje się także  w tablecie .


                                            


 
                                      



                                    



                                           


Jak już wcześniej wam wspomniałam Rysik był moją nagrodą pocieszenia , którą wygrałam
tutaj : https://www.facebook.com/swiat.etui?fref=ts
Ku mojemu zdziwieniu przesyłka doszła expresowo , kolor jaki sobie wybrałam taki tez otrzymałam .
Rysik zapakowany był w piękną torebkę - dołączona była wizytówka sklepu .

                                                            


                                                


Świat Etui zajmuje się sprzedażą kobiecych  akcesori do telefonów i tabletów .
Na stronie sklepu Allegro tutaj : http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33516002
dostaniecie nie tylko te śliczne rysiki , ale także przepiękne Etui na przeróżne modele  w super niskich cenach - POLECAM !!!
Ja niestety mam niespotykany model Smartfona " Samsung Galaxy S4- zoom " i z racjii specyfiki i konstrukcji telefonu mam problem z ubraniem go tak jak bym tego chciała .
Szukałam etui na niego - ale niestety przez obszerny zoom , udało mi się dokupić jedynie Etui silikonowe ( tylko i wyłącznie na aukcji Allegro ) .

Cena rysika na allegro to jedyne 5 zł .

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie bo jest fantastyczny - w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej .
      Polecam :*

      Usuń
  2. wow wygląda świetnie :) Mi wpadł w oko czerwony i bordowy choć reszta też ma piękny kolor i ta cena - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie cena zachwyca , u mnie np w mieście są w granicach 15-20 zł

      Usuń
  3. podaj numer tych rysikow na allegro

    OdpowiedzUsuń