piątek, 14 listopada 2014

Skarby od Firmy SPN Nails

Witajcie kochani !!!

Dzisiejszy post przygotowałam dla was o firmie SPN Nails , która szczyci się czołowym miejscem na rynku produktów do stylizacji paznokci . Co znaczy szczyci ? SPN jest jedną z najlepszych firm , która zajmuje się głównie sprzedażą lakierów hybrydowych , żeli , akryli oraz akcesorii takich jak ozdoby  do paznokci .
 W e-sklepie firmowym  możemy znależć także folie transferowe , lampy oraz żarówki UV , frezarki , pochłaniacze , perfumowane balsamy , oliwki , peelingi itp .
Produkty marki SPN Nails cechuje dbałość o najwyższą jakość , bezpieczeństwo i komfort pracy z zachwycającym efektem końcowym o czym miałam okazję przekonać  się   na pracach mojej znajomej profesjonalistki , stałej klientki firmy SPN Nails , która produktami czyni na paznokciach cuda .
Postanowiłam zrobić wszystko by poznać bliżej tak zachwalaną przez inne profesjonalistki firmę .
W ramach  współpracy z SPN Nails  otrzymałam przepiękny zestaw za który serdecznie dziękuję  , w skład którego wchodzi :


✿ 500 Base UV LaQ 4ml - Żel podkładowy pod wszystkie lakiery hybrydowe UV LaQ
  
klik :  https://spn.pl/pl,a278,500-base-uv-laq-4ml.html 


✿ 501 Top Gel UV LaQ 4ml - Maksymalny polysk , ochrona przed zarysowaniem wszystkich lakierów UV LaQ ( polecany również na lakiery do paznokci )
 

klik : https://spn.pl/pl,a279,501-top-gel-uv-laq-4ml.html
 

✿ 515 Love me UV LaQ 4 ml - Przepiękna czerwień klasyczna ( lakier hybrydowy ) 

klik : https://spn.pl/pl,a293,515-love-me-uv-laq-4ml.html 

✿ Balsam Miss nails 200 ml - przepiękny , słodziutki , zmysłowy zapach
 

klik : https://spn.pl/pl,a532,balsam-miss-nails-200ml.html
   
✿ Peeling cukrowy do dłoni , ciała i stóp :

klik :  https://spn.pl/pl,a549,sugar-peel-miss-nails-350g.html

                                               




                     
                                   
                             
                             
                                 
Lakiery hybrydowe są w pięknych czarnych flakonikach zakręcane złotą prześliczną  nakrętką , moje wrażenie przyciąga uwagę nie tylko oka stylistki , ale także klientek ;)
 

Numer 515 jest dla mnie strzałem w dziesiątkę , sama nazwa LOVE ME ( pokochaj mnie ) mówi sama za siebie . Kolorek jest żywy czerwony , przepiękny .


Na temat Balsamu Miss Nails brakuje mi tchu -  pachnie zniewalająco i bardzo długo utrzymuje się na skórze - od dzisiaj jest moim ulubionym . Z tak pięknym i długotrwałym zapachem jeszcze się nie spotkałam i mówię wam to z ręką na sercu. Gorąco polecam 

                                       


Co do Peelingu narazie nie mogę wam powiedzieć niczego , ponieważ jeszcze nie miałam okazji testować . Wiem jedno po odkręceniu produktu uwalnia się niewiarygodnie piękny zapach perfum .
Aż nie moge się doczekać dzisiejszej kąpieli , kiedy to pierwszy raz będę nakładać peeling .
O efektach podzielę się wkrótce , w najbliższych postach jakie już dla was szykuję .


                                 


                       

Firma SPN Nails była tak miła że w paczuszce znalazłam jeszcze urocze firmowe naklejki , oraz słodkie cukiereczki . Naklejki zapewne ozdobią moje gniazdko :)
                               



Pierwsze wrażenia oraz stylizacja z hybrydami pojawi się zaraz po weekendzie .
Serdecznie zaparaszam do odwiedzania i obserwacji mojego bloga .
Zapraszam także do odwiedzania fanpage firmy SPN Nails na facebooku


Klik : https://www.facebook.com/spn.nails.poland

Oraz sklepu gdzie możecie dostać te i inne cuda :

Klik : https://spn.pl/

Buziaki :)

Monika 

10 komentarzy:

  1. wspaniałe produkty,czekam na paznokietki:)zrobione tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczki wyglądem zachwycają :) Ach tak opisujesz te zapachy, że chętnie bym troszkę powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że robię paznokcie od 15 lat, ale nie znam produktów tej firmy. Czekam więc na Twoją recenzję i zdjęcia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze hybryd, ale chętnie obejrzę efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za cudeńka, no zazdrościmy :) a pazurki zrobione muszą być zawsze ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. SPN ma teraz nowy zapach peelingu - SUGAR. Zakochałam się po uszy, jest taki słodki !!

    OdpowiedzUsuń