wtorek, 11 listopada 2014

Ultralśniący błyszczyk do ust " Iced Pink " od AVON

Cześć !!!
Dzisiaj Przy tak ponurej i sennej jesiennej pogodzie pomyślałam o świeżym pastelowym poście o ultralśniącym błyszczyku w kolorze "Iced  Pink Różowy" Marki Avon.
Nie  jestem niewaiadomo jaką zwolenniczką tej marki, ale mam Swoje ulubione kosmetyki.
Najczęściej w Avon zamawiam Płyny do kąpieli, ponieważ ślicznie Pachna i są bardzo  wydajne.
Czasem zdarza Się zamówić jakąś wodę toaletową, mgiełkę do  ciała, czy  perfumy dla mojego mężczyzny. Ostatnio jednak przeglądając katalog wpadł mi w oko ślicznie mieniący Się błyszczyk, w rewelacyjnie niskiej promocyjnej cenie za  jedyne 9,99 - normalna cena katalogowa do 28,00 zł. Tak sobie myślę, kończy się obecny więc  Zamówię - zobaczę :)
Jestem zachwycona. Kolor błyszczyka to dość Jasny Pastelowy róż, z połyskującymi drobinkami które pięknie się mienią szczególnie w świetle ,na ustach drobinki nie są wyczuwalne. Błyszczyk jest bardzo wydajny, zamknięty w wygodnym aplikatorze z gąbeczką pojemności 6 ml, o dość gęstej konsystencji.
Błyszczyk nie nie klei Się, nie wysusza ust. - wręcz przeciwnie delikatnie je nawilża
Ma lekki miodowy, bardzo delikatnie wyczuwalny Zapach. 


                                                         
Kolor na moje oko w rzeczywistości jest troszeczkę ciemniejszy i bardziej błyszczący niż na zdjęciu katalogowym 

                                           

                                     
Błyszczyk na ustach nosi się lekko , daje efekt intensywnego, lustrzanego i mieniącego się blasku.
Zapewnia długotrwałośc koloru i połysku.
Polecam z całego Serca. W obecnym Świątecznym juz katalogu nr 16/2014 w promocyjnej cenie dostaniecie ZA 9,99.


                                       





Czy  wy zamawiacie kosmetyki katalogowe?
Jakie Macie Swoje ulubione? Chętnie skorzystam z jakis rad,

Buziaki

2 komentarze:

  1. Z kosmetykami Avon mam mało do czynienia. Teraz mam błyszczyk z Wibo, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji mieć z Wibo , jaki kolor możesz polecić ? Uwielbiam róże i kolory nude

      Usuń