środa, 26 listopada 2014

Witajcie kochani :)
W ten jakże jesienny ponury dzień odwiedził mnie kurier , z paczką od firmy Revitalash.
Czekałam na nią z niecierpliwością - ponieważ słyszałam że produkty są rewelacyjne .
Puki co testować będę wielozadaniowy stylizująco - koloryzujący żel do brwi HI - DEF Tinted Brow Gel .
W pięknie zapakowanej paczuszce otrzymałam :
- HI - DEF Tinted Brow Gel
- Kosmetyczkę
- Markowe lusterko
- Długopis
- Ulotki na temat produktów
Recenzja już niebawem na blogu - zapraszam


                                                                     

                               
A co wy kochane kobietki używałyście firmy Revitalash ?
Chętnie poznałabym jakąś opinię na temat odżywki do rzęs .
Będę wdzięczna za każdy komentarz i każdą radę :)
Buziaki :*


5 komentarzy:

  1. Ja mam odżywkę, tusz i bazę pod tusz :) odżywka jest świetna ja już zauważyłam, że moje rzęsy urosły :) i nie wypadają aż tak bardzo jak to niektóre dziewczyny pisały na fanpejdżu RevitaLash. Ja jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;))) Pozdrawiam cieplutko i świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywalam regularnie odzywki do rzes, efekty sa znakomite! polecam! :)

    OdpowiedzUsuń